منتظران ظهور آقاصاحب الزمان

منتظران ظهور آقاصاحب الزمان
منتظران ظهور آقاصاحب الزمان 
قالب وبلاگ

حالِ این روزهایم شده است سکوت.. سکوت... سکوت...

احساس می کنم این روزها  خودم را گم کرده ام ...

نفس هایم از من پیشی می گیرند و در هیاهوی ازدحامِ این دنیا گم می شوم

می گویم برای آمدنت لحظه شماری می کنم،اما میدانم کذبی بیش نیست...


چرا که لبریز" خودِ خودخواهی"  هستم  نه "تو خواهی"

این "منِ دنیایی" جانم را ستانده...

با کوله باری لبریز از معصیت و خودخواهی به سوی مرگ می شتابم...

اما راهی به سوی تو نیافته ام ...

 آقا جان ...می دانی که تشنگی چیست !؟

تشنه ی جرعه ایی از عشق ناب هستم ...

فانوسِ ماه را در دست گرفته ام و در کوچه های این شهر و دیار و سرزمین،به دنبال راهی هستم که رسیدن به  مقصدِ آرزویم ، رسیدن به تو را به من نشان دهد...

یا اَبا صالِح المَهدی اَدرِکنی وَ لاتُهلِکنی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 29 دی 1395 .:. 11:3 .:. saeid .:.
.: Weblog Themes By SamenTheme :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور آقاصاحب الزمان و آدرس saeid761.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ ها
طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 365719
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1